Konsultointi

Onko yritykselläsi mullistavaa uutta kerrottavaa tai muuten kiinnostaa tietoa suuremmalle yleisölle? Tarvitsetko apua sanomasi läpimenoon mediassa? Miten toimittajia kannattaa lähestyä, jotta juuri sinun viestilläsi olisi mahdollisuus tunkeutua läpi toimitusten kiireen ja sähköpostitulvan.  

Ota yhteyttä niin mietitään, kuinka yrityksesi uutiset puetaan kiinnostavaan muotoon. Teemme puolestasi mediatiedotteet, lehdistömateriaalit ja autamme pressitilaisuuksien järjestämisessä.

 Viisi vinkkiä saada toimittaja kiinnostumaan asiastasi:

1.      Toimittaja haluaa aina uutta kerrottavaa. Mieti asiaa toimittajan näkökulmasta, mikä informaatioarvo uudella tuotteella, investoinnilla tai palvelulla on. Lähtökohta on uutinen, ei markkinointiviesti.

2.      Tarjoa uutisesi selkeästi. Liian koukeroinen tai kaukaa lähtevä viesti on oiva tapa hukata toimittajan mielenkiinto heti alkuunsa. Uutinen kärkeen.

3.      Etsi suoraan asiasta kiinnostunut toimittaja ja tarjoa uutista hänelle.

4.      Ole tavoitettavissa. Kun toimittaja kaipaa lisätietoja asiasta, huolehdi että yrityksenne edustajan saa kiinni. Ja että hänellä on relevanttia sanottavaa.

5.      Varaudu tarjoamaan kuvamateriaalia tai videota. Muista, että toimittaja harvoin on kiinnostunut pelkistä mainoskuvista.